Regulamin wizyt

Umawianie Pacjentów na wizyty:

Leczenie wszystkich naszych Pacjentów jest planowane, omawiane i ustalane z Pacjentem na wcześniejszej wizycie konsultacyjnej. Na każdą wizytę pacjent jest umawiany odpowiednio wcześniej w dogodnym dla niego terminie. Nasz wykwalifikowany i doświadczony zespół pracujący na Rejestracji Gabinetu Stomatologicznego OrionDental zawsze służy pomocą w procesie umawiania wizyty oraz obsługi Pacjentów. Rejestracja po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu lub po dyspozycji lekarza zaplanuje odpowiedni czas wizyty w zależności od przeprowadzanego zabiegu. W trosce o Państwa bezpieczeństwo między przyjmowanymi pacjentami konieczne są 10 minutowe przerwy w celu dezynfekcji oraz przygotowania gabinetu dla kolejnego Pacjenta. Rejestracja medyczna oraz lekarze nie udzielają konsultacji telefonicznych dotyczących metod leczenia. W celu postawienia diagnozy oraz przygotowania planu leczenia niezbędne jest wykonanie badania lekarskiego w gabinecie. (możliwe są porady telefoniczne w sytuacjach nagłych po zabiegach stomatologicznych). W przypadkach wyjątkowych i uzasadnionych Rejestracja może odmówić umówienia pacjenta na wizytę jak również lekarz może odmówić przyjęcia pacjenta. 

  • Pacjenci Pierwszorazowi: osoby korzystające pierwszy raz z usług naszego gabinetu mogą się umówić tylko poprzez stronę internetową. Wizytę taką należy opłacić z góry. Kontakt telefoniczny z Recepcją zapewni jedynie rezerwację terminu do końca tego samego dnia roboczego. Gwarancja terminu następuje dopiero po wpłacie zadatku na poczet wizyty poprzez formularz internetowy. 
  • Pacjenci po konsultacji: osoby które odbyły już wizytę konsultacyjną, otrzymały plan leczenia, zaakceptowały go oraz pragną rozpocząć leczenie są umawiane na kolejne wizyty w naszej placówce przez wykwalifikowany personel w Recepcji Gabinetu zgodnie z dyspozycją lekarza. Umówieniu kilku wizyt pod rząd wiąże się z dokonaniem wpłaty ustalonej w planie leczenia.  

Potwierdzanie wizyt: 

Każda wizyta będzie potwierdzana przez Rejestrację Gabinetu z 1-dniowym wyprzedzeniem poprzez wiadomość SMS, na która należy odpowiedzieć zgodnie z instrukcją zawartą w treści wiadomości. W przypadku braku wiadomości zwrotnej Rejestracja podejmie jedną próbę kontaktu telefonicznego. W przypadku braku odpowiedzi do 15:00 dnia poprzedzającego wizytę umówiony termin zostanie anulowany. W przypadku pacjentów pierwszorazowych, którzy wpłacili zadatek na pierwszą wizytę konsultacyjną, a nie było z nimi kontaktu mogą oni w przeciągu tygodnia skontaktować z Gabinetem w celu ustalenia nowego terminu. Po upływie 7 dni, lub braku potwierdzenia obecności kolejnego ustalonego terminu zadatek przepada. W przypadku posiadania kilku zarezerwowanych wizyt, brak potwierdzenia lub brak obecności na pierwszej z nich wiąże się z anulowaniem wszystkich kolejnych. W przypadku zmiany numeru kontaktowego i adresu e-mail pacjent jest zobligowany do poinformowania Gabinetu o tym fakcie. W przypadku braku potwierdzenia wizyty ze strony Rejestracji Gabinetu, obowiązkiem Pacjenta kontakt z Gabinetem OrionDental, w celu upewnienia się, że dana wizyta jest aktualna. Jeśli z jakiejś przyczyny pacjent nie może pojawić się na ustalonej wizycie, jest on zobowiązany poinformować o tym Rejestrację Gabinetu.  

Spóźnianie się na wizyty oraz odwoływanie wizyt

Spóźnienia na wizytę powyżej 15 min (bez uprzedniej informacji o tym fakcie) traktowane są jako rezygnacja z obecności na wizycie, która skutkuje opłatą za nieodwołaną wizytę. W przypadku pierwszorazowej konsultacji (wizyty przedpłaconej) zadatek przepada. W celu umówienia następnej wizyty konieczne jest wpłacenie kolejnego zadatku. Obowiązkiem pacjenta jest poinformowanie Rejestracji Gabinetu OrionDental o rezygnacji z umówionej wizyty, w przeciwnym wypadku zostanie naliczona opłata dla pacjenta w wysokości 250 PLN za każde 30 minut czasu wcześniej zarezerwowanego. Uprzejmie prosimy o odwoływanie wizyt jeden dzień wcześniej. Dzięki temu inni Pacjenci z listy priorytetowej lub z nagłą interwencją będą mogli skorzystać z czasu pracy Gabinetu. Prosimy o szanowanie czasu innych. Osoby, które dwukrotnie odwołały wizytę na mniej niż 24h przed jej ustalonym terminem i/lub nie stawiły się na jednej wizycie, aby móc umówić kolejną wizytę muszą wpłacić 500 PLN zadatku z tytułu potwierdzenia rezerwacji wizyty. Zadatek jest zwracany po zakończeniu leczenia, a w przypadku ponownego niestawienia się na wizycie przepada. W przypadku, gdy zadatek przepadnie warunkiem koniecznym do ustalenia nowego terminu będzie ponowna jego wpłata w wysokości 500 PLN.

Opłaty za leczenie oraz planowanie leczenia 

Gabinet Stomatologiczny OrionDental akceptuje następujące formy płatności: gotówka, karta płatnicza, karta kredytowa, blik, system ratalny (odbywa się to poza bankiem, posiadamy własny wewnętrzny system ratalny, więcej informacji w rejestracji gabinetu). Możliwe są również płatności przelewami bankowymi (przedpłaty) jedynie w przypadku jeśli przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym Gabinetu 2 dni przed planowaną wizytą. Pacjent ponosi opłaty za świadczenie usług medycznych zgodne z przedstawionym i podpisanym przez Pacjenta planem leczenia. Termin ważności sporządzonego planu leczenia to 3 miesiące. Jeśli leczenie nie zostanie rozpoczęte przez Pacjenta przed upływem tego czasu, koniecznie będzie sporządzenie nowego planu leczenia zaktualizowanego do obecnego stanu zdrowia pacjenta oraz obowiązujących cen za świadczenia medyczne. Aby usprawnić cały proces leczenia oraz pracę gabinetu Pacjent planuje wizytę lub wizyty wraz z Opiekunem Pacjenta. W przypadku wizyt trwających 2 godziny lub więcej pacjent musi zapłacić 50% należność za planowany etap leczenia. Kolejne 50% jest rozliczane po zakończeniu rozpoczętego etapu leczenia. W przypadku leczenia protetycznego, 100% należności za leczenie jest pobierane na wizycie na której wykonywane są skany lub wyciski i praca jest zlecana do laboratorium protetycznego. Układane przez lekarzy plany leczenia, mogą ulec zmianie podczas rozpoczęcia oraz w trakcie prowadzenia leczenia. Mimo najszczerszych chęci nie wszystko jest możliwe do przewidzenia na etapie planowania, w przypadku zmian wynikających z przyczyn biologicznych organizmu, plan jest aktualizowany bezpłatnie przez lekarza prowadzącego oraz ponownie omawiany z pacjentem. W przypadku zmiany na życzenia pacjenta (np. wynikającej ze zmiany formy leczenia, inna metoda leczenia) jest naliczany koszt za ponowne ułożenie oraz przedstawienie planu wg obowiązujących cen. W przypadku niejasności, co do planu leczenia pacjent powinien skontaktować jest z Gabinetem OrionDental w celu ponownego jego omówienia z Opiekunem Pacjenta (dwa pierwsze spotkania w celu przedstawienia planu przez  Opiekuna Pacjenta są bezpłatne, za każde kolejne spotkanie naliczana jest opłata wg. aktualnych cen) Gabinet OrionDental uznaje pacjenta jako poinformowanego i świadomego swojego stanu zdrowia jamy ustnej oraz metod leczenia, takiego który odbył konsultację z lekarzem, omówił swój plan leczenia z Opiekunem Pacjenta oraz podpisał i otrzymał kopię planu leczenia. Sporządzone plany leczenia nie są wysyłane pocztą elektroniczną lub tradycyjną na życzenia pacjenta.  

Zarezerwuj wizytę

Group (10)